anti-keseronokan (old)
Fun Stuff for Anti-Fun People
Thursday, June 15, 2006
I've Been Busy.. DIAM!
Been busy lately (you say: heard that before, man. berapa kali mahu ulang). Dah tu.. aku mmg busy, pehal ko tak puas hati pulak! Ok, sorry.. sorry, no need to be angry. Byk kerja beb.. (you say: byk kerja boleh lukis gajah?). Hek eleh... lu pehal kerek nih! Suka hati aku la nak lukis gajah ke, kambing ke, labi-labi ke, triceretops ke.. lantak la!! Aku lukis pun pakai mouse aku.. Ada aku pinjam mak sedara kau punya mouse?! Posmen kau punya ibu susuan punya mouse?! Huh! Ada?! Ok, cool.. cool.. Buat marah-marah ni.. So, because I've been busy (you say: busy lagi..) . . HEY KAU, LAHANAT! DIAM LAAHHH! KO DENGAR JE APA AKU NAK CITER BOLEY TAK!!! Ok, sambung balik.. I've been busy.. DIAM!! ...Ok, bagus, tahu pun ko.... Jadi, sbb dah busy lama, jadi I think I deserve to have myself an entry yg ringan2 mcm ni, yg without any trace of useful information what so ever... (you say: eleh, gajah tu ada useful information ke) HEEEYYYYY KAU.. ADA LAGI!!! BERAMBUSS LA KAU.. CILAKA LU.. Sampai mana tadi? Ah yes, free of any substance of knowledge. 0.0% intelligence detected. Oh, yes, if you are allergic to stupidity, it is advisable that you stop here. Right here. After the dot. Here. Yes, thats it. There, the dot. Yeah, that dot you already passed by. Ok, I give you another chance of a dot. This one. Arghh... Ok. I think you got that already... Hmmm, that's quite some spectacular dots we had. Oh, this one is not that bad also. Ok, enough, lets proceed on what we're planning to do... Errh, apa tadi? Ah, yes, mindless blogging session. Yes, mcm ni la... I will totally ignore grammar, vocabulary, speling, content, no backspace now. just on oand on with honest mistakewa ans sloppy tyopijgn skiillZ.. wow my typing is hprrible. no bakspade.. wwo.. i dont even realisze taht i relu on bakspace too much all these long.. eh elok plakj.. eh.. kelajap seok ekajap tak... eh lui sudah gila ka.. lu otak rosak ka lu.... lu tada idea ka mau tilus apa huh.. kejap la aku carik aide ni.. eh jap.. kalaui mmindless mcm mana nak ada idea=.. ko gilre.... busukkk.... kejiii.. hinaaa...

9 Comments:
ahaha..sakit akal tol laa..
sometimes its better to just let loose... feel better now?? fewweuhhh ??@#!!
apo jadah nye
lepah nih amik cuti la ... cian plak aku tgk.. keh keh khe
sapa kata aku tensen ni.. aku ok la.
tengok nih.. ok tau.. tengok.. tengok ni.. tasya boleh pegang bintang!
silau plak monitor ni. kena cahaya matahari..
silauan mentari pagi.. menyinari...
Kesian...
hmm bz2 pun boleh type post ker..aku tertanya2 takder awek terpikat ker dgn penulisan ko ni?menarik..
tulis merepek-repek kerepek pun orang kata menarik :D
hehe tgh kusut lah tu
Post a Comment
<< Home